.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تامین آب شرب وکنارگذرجنوبی2پروژه مهم بابل

شمال نیوز: نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی گفت، تامین آب شرب و کنارگذر جنوبی دو پروژه مهم بابل است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، مهندس حسین نیازآذری درمراسم گلنگ زنی پروژه پارک بهارنارنج محله کتی غربی بابل بااشاره به اینکه تامین آب شرب و کنارگذر جنوبی دو پروژه مهم بابل است، بیان داشت: پروژه تامین آب شرب بابل به طول 49 کیلومتر که از سال 74 آغاز شده است و تاکنون در گردونه اجرا است، از جمله پروژه‌های مهم بابل بوده که در سال 92 مبلغ 32 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این پروژه با تخصیص 100 درصد اختصاص یافت.
وی ادامه داد: اختصاص 28 میلیارد تومان برای خرید لوله، احداث یک تصفیه‌خانه و یک مخزن در بابل و مرزیکلا از دیگر اقدامات انجام شده در تسریع روند این پروژه است که در کیلومتر 31 آن قرار داریم.
این مسئول گفت: برای تامین نیازمندی مردم، تصفیه‌خانه اضطراری تا پایان سال به حجم 300 متر بر آب شرب بابل افزوده می‌شود.
مهندس نیازآذری بیان داشت: مبلغ 40 میلیارد تومان نیز در سال 93 برای احداث تصفیه خانه اصلی در بابل در راستای توجه به بخش سلامت و رفع کمبود آب شرب بابل اختصاص یافت.
نماینده مردم بابل همچنین درادامه ، پروژه کنارگذر جنوبی را از پروژه های مهم دیگر بابل برشمردوافزود:دربازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از این پروژه تفاهم نامه ای امضا شد تا بر اساس آن درسال 93 مبلغ 25میلیارد تومان برای اجرای یک لاین این کنارگذر اختصاص یابد.
این مسئول همچنین ادامه داد، برای تسریع در روند اجرای این پروژه قرار شد دو پل احداث شود و برای 800 متر آزادسازی صورت گیرد.
نماینده مردم بابل درمجلس درادمه سخنان خود درباره هدفمندی یارانه‌هاگفت، دراین خصوص نیز مبلغ 63 هزار و 200 میلیارد تومان به مجلس ارائه شد که مجلس این مبلغ را با توجه به شرایط کنونی به 68 هزار میلیارد تومان افزایش داد.
وی همچنین از اختصاص مبلغ 10 هزار میلیارد تومان به یارانه تولید داخلی خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی یک پروژه مهم ملی است که بر اساس نگاه بلند رهبر انقلاب، دولت و مسئولان اجرایی، بعد از 35 سال با تکیه بر منابع داخلی توانستیم پیروزمندانه در همه برنامه‌های کشور سربلند باشیم.
این مسئول بااشاره به اینکه برای بودجه عمران و آبادانی کشور مبلغ 37 میلیارد تومان در نظر گرفته شد، تصریح کرد: در لایحه بودجه سال 93 برای کشور مبلغ 739 هزار میلیارد تومان تصویب شد که بودجه عمومی کشور 239 هزار میلیارد تومان عنوان شده تا در راستای تامین نیازمندی‌های کشور هزینه شود.
مهندس نیازآذری همچنین بیان داشت: دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته مبلغ 600 میلیارد تومان به مجلس ارائه داد اما چون روستاها پایگاه تولید بوده و باید رونق بگیرند مجلس این مبلغ را به 3 هزار و 700 میلیارد تومان افزایش داد ضمن اینکه مبلغ 3 هزار و 200 میلیارد تومان نیز برای درمان روستاییان لحاظ شد.
نماینده مردم بابل درادامه به کلنک پارک بهارنارنج درمحله کتی غربی اشاره کردوگفت: احداث پارکها با نگرش محله محوری در راستای تامین سلامت جسمی، روحی و روانی افراد می تواند در زمینه های مختلف بسیار با اهمیت بوده و نشاط وسرزندگی رابه جامعه برگرداند.
این مسئول ادامه داد: پارک های محله محورمی تواند نقطه امیدی برای شهروندان در برخورداری از امکانات عادلانه دولت باشد .
وی خطاب به شهرداری وشورای شهر بابل گفت، شهرداری ها به لحاظ ساختار سازمانی خود متعلق به این مردم بوده وحضور مردم را در عرصه های مختلف مدیریت می کنند.
این مسئول همچنین، برقی کردن پل هوایی فلکه کارگر، اتمام پروژه های مشمول زمان کنارگذرجنوبی و تامین آب شرب بابل واحداث پل سوم محمدحسن خان بابل را از مطالبات مردم برشمرد وافزود: گرچه به مشکلات ومسائل فعلی واقفم اما مردم خواستاراحداث پل سوم محمد حسن خان که کلنگ آن نیز به زمین زده شد، است و باید دراین خصوص تلاش وافر صورت گیرد.
مهندس نیازآذری همچنین بیان داشت: دردیداری که با معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری داشتیم قول مساعد دادند تا سهم میراث فرهنگی را برای پل سوم محمد حسن خان اختصاص دهند که به کمک اعتبار عمرانی شهرداری بابل فعالیت اجرایی این پروژه شروع شود.
وی درادامه بودجه لایحه سال 93 کشوررا 739 هزارمیلیارد تومان ذکرکرد و بودجه عمومی کشور را به مبلغ 239 هزار میلیارد تومان اعلم داشته است.
نماینده مردم بابل افزود: در سال 92 مبلغ 32 میلیارد و700میلیون تومان برای پروژه تامین آب شرب بابل اختصاص یافت که ازاین مبلغ 28 میلیارد تومان برای خرید لوله در نظر گرفته شد.
مهندس نیازآذری درپایان خاطرنشان کرد: پارک بهار نارنج با نگرش محله محوری برای رفاه عمومی مردم این منطقه احداث می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.